שירותי מזכירות וניהול משרד מרחוק
אם אתם מוצאים את עצמכם שוקעים בבירוקרטיה ומטלות משרדיות יוקרות שמרחיקות אתכם מלהתרכז בליבת העסק – שירותי מזכירות וניהול משרד מרחוק הם הפתרון האולטימטיבי עבורכם.
עם שירותי המזכירות וניהול המשרד מרחוק שלנו, תוכלו להשאיר את כל הפעילות המשרדית בידיים מקצועיות ומנוסות. העוזרות האישיות שלנו הן מזכירות מומחיות שינהלו עבורכם את כל המרכיבים של ניהול המשרד באופן יעיל ומסודר, כך שאתם תוכלו להתמקד בגדילת העסק.
אתם הרבה יותר מעוד לקוח עבורה והיא – הרבה יותר ממזכירה אישית
מה כוללים שירותי המזכירות שלנו?
- ניהול יומנים ותיאום פגישות
- שימור לקוחות
- הפקת חשבוניות ותשלומים
- קשר עם ספקים
- מעקב אחר לידים
- ניהול מיילים וטלפונים
ועוד המון שורה ארוכה של משימות משרדיות שוטפות
בתור בעלי עסקים, אנחנו יודעים כמה קשה להגיע לאיזון הנכון.
מצד אחד, יש את התשוקה הבוערת להצליח, להרחיב את העסק, לפתח מוצרים חדשים, לחדור לשווקים חדשים.
מצד שני, יש את החיים האמיתיים – המשפחה, החברים, הפנאי.
כי מה הטעם בכל ההצלחה העסקית אם אתם לא נהנים מהרגעים הקטנים והפשוטים?
אבל למי יש זמן לכל זה כשכל כך הרבה שעות הופכות להיות עיסוק בניירת, הנפקת חשבוניות, מעקב אחרי לקוחות וספקים וכל מיני משימות אדמיניסטרטיביות מתישות?
כאן בדיוק שירותי המזכירות מרחוק שלנו נכנסים לתמונה.
נאפשר לכם להעביר את כל הצד הבירוקרטי המעיק הצידה,
כך שתוכלו להתרכז במטרות העסקיות הגדולות ובמקביל לשמור גם על איזון נפשי ומשפחתי נכון.
מזכירה אישית מרחוק תוריד מכם עומס ותחסוך לכם עלויות
עם מזכירה מרחוק לא תצטרכו עוד להקדיש זמן יקר לניהול היומנים, תיאום הפגישות, העברת דרישות תשלום ללקוחות, מעקב אחר לידים וטיפול בבקשות שוטפות מלקוחות וספקים. כל זה יעבור לטיפול מסודר של מנהלת המשרד שלכם.
הכנסת מזכירה אישית לעסק לא רק תשחרר אתכם מהבירוקרטיה, אלא גם תבטיח שמטלות חשובות כמו הנפקת חשבוניות והעברת דרישות תשלום יבוצעו באופן מסודר וממוקד, מבלי שדברים יתגלגלו או יאבדו בדרך. העוזרת שלכם תהיה זו שתנהל את הכל ותדאג שכל פנייה תטופל כראוי.
אם זה לא מספיק, אז העברת ניהול המשרד לידיים אחרות מאפשרת לכם להתרכז בליבת העסק ובמשימות החשובות שמקדמות את הצמיחה העסקית. תוכלו להתפנות לפיתוח מוצרים/שירותים חדשים, גיבוש אסטרטגיות שיווקיות, חשיבה על הרחבת הפעילות למקומות חדשים ופיתוח קשרים עסקיים משמעותיים.
עם מזכירה אישית מרחוק אין לכם צורך להעסיק מזכירה או פקידה במשרה מלאה, אין עלויות כוח אדם של תלושי שכר, ימי חופש והבראה, קופת גמל, ביטוח לאומי וכל מה שמלווה העסקת עובדים. גם העלויות התפעוליות של ציוד משרדי, חדר עבודה ותשתיות נחסכות כשמדובר בעובדת מרחוק. את כל הכסף הזה תשקיעו בצמיחת העסק.
השירות שלנו יאפשר לכם לצמוח בכל ההיבטים:
שירות מזכירות לעסק
- הנפקת חשבוניות
- דרישות תשלום
- מעקב לידים
- יצירת קשר עם ספקים
- יצירת קשר עם לקוחות
- הזמנת חוסרים במלאי
- תיאום פגישות
- סגירת חדר לפגישה
- ניהול יומן
- ועוד
שירות עזרה לבית
- הזמנת סופר אונליין
- תיאום חופשה
- תשלום קנסות/ חובות
- הזמנת תור לרופא
- השוואות מחירים
- מילוי טפסים
- סידור הוראות קבע
- הוזלת עלויות שוטפות
- ניהול יומן
- ועוד
המזכירה שלכם תהפוך לחלק מהעסק
אצלנו לא תקבלו מזכירה וירטואלית אלמונית, אלא עוזרת אישית שמוקצית במיוחד לעסק שלכם. היא תלמד את כל הפרוצדורות והשגרות המיוחדות לעסק, תבין את התרבות הארגונית ודפוסי העבודה שלכם, ובכך תוכל לתת מענה מקצועי מדויק לצרכים של העסק.
תהליך גיוס המזכירה שלכם יתחיל באפיון מקיף של כל הדרישות ממנהלת המשרד והגדרת תחומי האחריות השונים – החל מניהול שגרות היום-יום, דרך ניהול ספקים, טיפול בלקוחות וסגירת חוזים, ועד הפקת דוחות רלוונטיים ובקרה תקציבית. רמת המקצועיות וחשיבה היא גבוהה ביותר – אנחנו מדברים על עובדת מסורה לעסק שלכם שתנהל אותו ברמה של סמנכ"לית לוגיסטיקה.
שירותי המזכירות מרחוק שלנו כוללים:
✨ גמישות בהיקף השירות – אצלנו תוכלו להתאים את השירות במדויק לצרכים המשתנים שלכם, מבחינת היקף השעות או סוגי המשימות
✨ שקיפות מלאה – תקבלו דיווחים ובקרה מלאה על העבודה המתבצעת על ידי המזכירה האישית שלכם
✨ עבודה מול מנהלת צוות – העוזרת לא לבד. תהיה מנהלת צוות שתבקר על עבודתה ותדריך אותה ככל שיידרש
✨ התאמה בין-אישית מדויקת – נוודא שהעוזרת שתמונה לטפל בעסק שלכם תהיה הכי מתאימה מבחינה אישיותית ומקצועית
✨ שמירה על סודיות מלאה – נשמור על הפרטיות והחסיון המוחלט של הנתונים והמידע הרגיש של העסק שלכם