עוזרת אישית
לעסקים קטנים ובינוניים

תהליך העבודה שלנו פשוט:

נתחיל מלהבין בדיוק מה אתם צריכים: תיאום פגישות, ניהול יומן, חזרה לפניות, עבודה מול ספקים - כל אלו הם רק חלק קטן מהיכולות הבסיסיות שלנו.
נחבר אתכם לעוזרת האישית הכי נכונה עבורכם: יש לנו צוות גדול של עוזרות מיומנות ולפי ניתוח הצרכים שלכם נוכל לדייק ולבחור עבורכם עוזרת אישית מתאימה
נצא לעבודה משותפת: העוזרת האישית שלכם תוביל אתכם בשגרת העבודה היומיומית - סטטוסים מסודרים, ניהול משימות, יוזמות. כאן כבר יתחיל להיות לכם שקט בראש.
נמשיך ונדייק יחד את הצרכים שלכם: נחשוב יחד איפה אנחנו יכולים לעזור לכם עוד, מה חסר כדי לשחרר אתכם לצמיחה עסקית ואישית ואיך כל זה יכול להתממש

מה השירות
שלנו כולל?

ברגע שנתחיל לעבוד יחד, תוצמד לכם עוזרת אישית הזמינה עבורכם על פי הצורך האישי שלכם, שתנהל את העניינים השוטפים שלכם על בסיס אישי קבוע – יעילה, אחראית וסבלנית.

אנחנו מאמינים שהעוזרת האישית שלכם היא הרבה יותר מסתם עוזרת, ולכן אנחנו דואגים לייצר עם הלקוחות שלנו קשר האישי שמבוסס על אמון, תקשורת טובה ומאפשר שותפות מלאה בניהול העסק, החיים האישיים וביצוע יעיל של העבודה.

אתם יכולים לבחור באחד המסלולים או לשלב:

עוזרת אישית לעסק

מוצאים את עצמכם טובעים במשימות העסק, ולא מוצאים זמן לפיתוח ולמכירות, נמצאים תמיד בתחושה שלא הספקתם , בלאגן כזה בראש- תנו לנו לעזור לכם, הרעש שלכם זה השקט שלנו. פנו אלינו נבדוק מהן המשימות היומיומיות שלא דורשות את המקצועיות שלכם, נקח מכם את כל האדמינסטרציה והרבה יותר מזה…. ונעזור לכם לצמוח בעסק כמו שחלמתם.

עוזרת אישית לבית

עצמאים או שכירים ב- full time job, מרגישים שאתם כל הזמן מפספסים את הדברים הקטנים והחשובים. שוב שכחתם לשלם דוח ושילמתם ריבית, איחרתם במועד ההרשמה לגנים, פספסתם את הזמנת הקניות מהסופר ועוד מיליון משימות שנמצאות לכם בראש ויוצרות עומס. תנו לנו לעזור לכם, פנו אלינו נבדוק מה מעמיס,נוריד לכם את העומס מהכתפיים, ואתם תרוויחו הרבה יותר זמן פנוי מדאגות- להתפתחות אישית, וזמן עם היקרים לכם.

Play Video

לפגישת ייעוץ:

לתיאום פגישת
ייעוץ בחינם:

דברו איתנו

ימים א'-ה'

8:00-16:00

לדבר איתנו בטלפון:

להשאיר פרטים ונחזור אליכם: